Seyahat Sigortası
Club Med Yurtdışı Seyahat Sigortası
Tüm yurt dışı Premium Her Şey Dahil Club Med tatilleriniz Demir Sağlık ve Hayat Sigortaları ile güvence altında.
ÖNEMLİ DUYURU!
Yurt içi sigortası Ekim 2024 itibariyle sona eriyor
Yurt içi teminatları Ekim 2024 sonuna kadar yapılacak konaklamalarda geçerli olup, 2025 yaz sezonu için yurt içi tesislerinde (Palmiye, Palmiye Otel, Bodrum) yapılacak konaklamalar için seyahat sigortası düzenlenmeyecektir.
Yurt dışı seyahat sigortası, Türkiye dışındaki tüm tesislerdeki konaklamalarınız için düzenlenmeye devam edecektir.
Yurt dışı sigortası
ÖNEMLİ DUYURU!
7 Temmuz 2024 tarihi itibari ile gerçekleştireceğiniz tüm yurt dışı Club Med tatilleriniz Demir Sağlık ve Hayat Sigorta A.Ş. tarafından Seyahat Sağlık ve İptal Sigortaları ile güvence altına alınmıştır..
Rezervasyon konfirme tarihini takiben ilk 7 gün içinde üretilme zorunluluğu bulunan poliçeler bireysel olup dosyaya ait tüm katılımcıların TC kimlik numaraları ve doğum tarihlerini bu süre içinde bildirmesi gerekmektedir.
Poliçe üretim sorumluluğu seyahat eden katılımcıların ilgili bilgileri süreye uygun eksiksiz ve doğru şekilde bildirmesi ve sisteme işlenmesi halinde Club Med’e aittir. Aksi durumda, iletilmeyen ve/veya yanlış ya da eksik iletilen bilgiler katılımcıların sorumluluğu altında olup, poliçeler üretilemeyerek kapsam dışı kalacak ve Club Med sorumluluğu altında olmayacaktır.
Bununla birlikte, tüm yurtdışı tesislerimizde kayıp, çalıntı, kaza ve hastalık halinde ayrıca EuropAssistance güvencesi altında olduğunuzu hatırlatırız. Bu teminat bulunduğunuz tesisde hasarın olduğu gün resepsiyon yetkilileri tarafından açılacak hasar dosya numarası ile mümkün olup geriye dönük mümkün değil ve takibi bireysel sorumluluğunuz altındadır. Detaylı bilgi için lütfen
tıklayın
.
Zorunlu paket Tur Sorumluluk Sigortası teminatı Demir Sağlık ve Hayat Sigorta A.Ş. ile imzaladığımız Paket Tur Seyahat sözleşmesi ile sağlanmaktadır.
Teminatlarımız neleri güvence altına alıyor?
Tıbbi Tedavi
Seyahatiniz sırasında meydana gelebilecek ani bir hastalık veya kaza durumunda tedavi masraflarını poliçe limitleri dahilinde güvence altına alıyoruz.
Seyahat İptali
Seyahatinizi ilgili sigorta şartnamesinde belirtilen hallerde iptal etmek zorunda kalırsanız, bu iptal işleminden dolayı ortaya çıkabilecek rezervasyon iptal cezasının teminat limitleri dahilinde iadesini sağlıyoruz.
Seyahatin Yarıda Kesilmesi
Sigortalının ya da yakınlarının ölüm, kaza sonucu ciddi yaralanma, beklenmedik ciddi hastalık sonucu planlandığı şekilde tamamlanamaması teminat limitleri dahilinde kapsam altındadır
Bagaj Kaybı veya Hasarı
Bavullarınızın çalınması veya kaybolması riskini limitler dahilinde güvence altına alıyoruz.
Seyahatin Gecikmesi
Yurtdışı seyahatlerde gidiş ve dönüş yolculuğunda en az üç saat gecikme sonucu aktarma uçuşun kaçırılması teminat limitleri dahilinde kapsam altındadır.
Gecikmeli Bagaj
Bagajınızı almakta 12 saati aşan gecikmeler yüzünden mecbur kaldığınız ikame satın almalara yönelik masraflarınızı karşılıyoruz.
Geri Dönüş / Tıbbi Nakil
Tıbbi tedavi nedeniyle ertelenmesi veya daha erken bir tarihe alınması gereken planlanmış dönüş yolculuğunu organize ediyor, tıbbi gereklilik halinde dönüş yolculuğunun Tıbbi Nakil olarak gerçekleştirilmesini sağlıyoruz.
Tıbbi Yardım Hizmetleri
Seyahatiniz sırasında karşılayabileceğiniz acil tıbbi durumlara karşı çağrı merkezimiz yoluyla 24 saat hizmet veriyoruz.
Yurt dışı teminatları
Yurt Dışı Teminat Tablosunu
buradan inceleyebilirsiniz.
Yurt Dışı Sigorta Şartnamesini
buradan inceleyebilirsiniz.
Genel Bilgiler
Sağlık Harcamalarınız: Seyahat sigortası teminatlarınıza yönelik tazminat taleplerinizi Demir Sağlık ve Hayat Sigorta A.Ş.’ye ait olan
musterihizmetleri@demirsaglik.com.tr
adresine göndereceğiniz e-postanız üzerinden yapabilirsiniz. Tazminat süreçleriyle ilgili detaylı bilgi almak için 0850 252 0 404’den 8’i tuşlayarak direkt müşteri hizmetleri temsilcisi ile irtibata geçilebilir. Hasar bildirimlerinde telefon üzerinden hasar dosyası açılmadığını önemle paylaşırız.
Sağlık Dışı Harcamalarınız: Taleplerinizi Demir Sağlık ve Hayat Sigorta A.Ş. adına tazminat kabulü yapan Remed’e,
travel@remed.com.tr
adresine göndereceğiniz e-postanız üzerinden yapabilirsiniz. Tazminat süreçleriyle ilgili detaylı bilgi almak için 0212 371 0 721’den Remed ile irtibata geçebilirsiniz.
Tazminat talebinize göre iletmeniz gereken belgeler aşağıda belirtilmiştir.
Alınan talebiniz ile ilgili tazminat talep dosyanız açılarak tarafınıza dönüş yapılacaktır. Yapılacak ön değerlendirme sonrası belge asıllarını göndereceğiniz adres tarafınıza ayrıca iletilecektir.
Tazminat Talebi Türünüze Göre Göndereceğiniz Belgeler;
Yaralanma ve Ani Hastalık Nedeniyle Yurt Dışında Tıbbi Tedavi için;
• Pasaportun resimli sayfaları ve Türkiye’ye giriş çıkış tarihlerini gösteren damgalı sayfaların kopyası
• Poliçe kopyası
• Hastane raporları, tüm tetkik ve reçeteler
• Hastane faturası, ödeme yapıldıysa ödeme belgeleri ve dekontları
• Tazminat talebine ilişkin beyan veya
Seyahat Sağlık Sigortası Tazminat Talep Formu
• İmzalı
Aydınlatma Metni
ve
Açık Rıza Beyan
yazıları,
(Aydınlatma metninin altına elle “okudum, anladım” yazılıp imzalanmasını, Açık Rıza Metninde onaylıyorum/onaylamıyorum kısımları işaretlenip imzalanmasını rica ederiz.)
Yaralanma ve Ani Hastalık Nedeniyle Yurt İçinde Tıbbi Tedavi için;
• T.C. kimlik kartı kopyası
• Poliçe kopyası
• Hastane raporları, tüm tetkik ve reçeteler
• Hastane faturası, ödeme yapıldıysa ödeme belgeleri ve dekontları
• Tazminat talebine ilişkin beyan veya
Seyahat Sağlık Sigortası Tazminat Talep Formu
• İmzalı
Aydınlatma Metni
ve
Açık Rıza Beyan
yazıları,
(Aydınlatma metninin altına elle “okudum, anladım” yazılıp imzalanmasını, Açık Rıza Metninde onaylıyorum/onaylamıyorum kısımları işaretlenip imzalanmasını rica ederiz.)
Vefat Eden Sigortalının Nakli için;
• Pasaportun resimli sayfaları ve Türkiye’ye giriş çıkış tarihlerini gösteren damgalı sayfaların kopyası
• Poliçe kopyası
• Hastane raporları
• Ölüm belgesi
• Tazminata ilişkin ödeme yapıldıysa ödeme belgeleri, fatura ve dekontları
• Sigortalının 1. derece yakınlarından alınacak İmzalı
Aydınlatma Metni
ve
Açık Rıza Beyan
yazıları,
(Aydınlatma metninin altına elle “okudum, anladım” yazılıp imzalanmasını, Açık Rıza Metninde onaylıyorum/onaylamıyorum kısımları işaretlenip imzalanmasını rica ederiz.)
Bagaj Kaybı ve Zarar Görmesi, Çalınması;
• Pasaportun resimli sayfaları ve Türkiye’ye giriş çıkış tarihlerini gösteren damgalı sayfaların kopyası
• Poliçe kopyası
• Havayolunun kayıp, zarar ya da çalınma raporu (İlgili havayolu şirketine başvurulduğunu gösteren belge)
• Pasaportun çalınması durumunda emniyetten alınması gereken giriş çıkış belgesi
• Kayıp sebebi suç oluşturan fiiller ise (Hırsızlık, gasp, kapkaç) polis raporu
• Çalınan eşyaların listesi (marka ve model belirtilerek), varsa eşyaların fatura, fiş veya makbuzları yok ise tahmini alış yılı ve ücretleri
• İlgili havayolu şirketinin tazminat talebine ilişkin verdiği sonuç belgesi
• Tazminat talebine ilişkin beyan veya
Bagaj Teminat Tazminat Talep Formu
• İmzalı
Aydınlatma Metni
ve
Açık Rıza Beyan
yazıları,
(Aydınlatma metninin altına elle “okudum, anladım” yazılıp imzalanmasını, Açık Rıza Metninde onaylıyorum/onaylamıyorum kısımları işaretlenip imzalanmasını rica ederiz.)
Gecikmeli Bagaj;
• Pasaportun resimli sayfaları ve Türkiye’ye giriş çıkış tarihlerini gösteren damgalı sayfaların kopyası
• Poliçe kopyası
• Bagajın gecikmeli teslim alındığını gösteren ilgili havayolu şirketinin belgesi
• Sigortalının acil kişisel ihtiyaçlarını karşılaması için yapmış olduğu masrafların orijinal faturaları
• Tazminat talebine ilişkin beyan veya
Bagaj Teminat Tazminat Talep Formu
• İmzalı
Aydınlatma Metni
ve
Açık Rıza Beyan
yazıları,
(Aydınlatma metninin altına elle “okudum, anladım” yazılıp imzalanmasını, Açık Rıza Metninde onaylıyorum/onaylamıyorum kısımları işaretlenip imzalanmasını rica ederiz.)
Sigortalı Sebeplerle Katılımcının Tur İptali ve Turun Yarıda Kesilmesi için;
• Poliçe kopyası
• Nüfus cüzdanı kopyası
• Tur Kayıt Sözleşmesi ve Tur Kayıt Faturası
• Sigortalı olayı kanıtlar nitelikte belgeler (Sigortalı olay türüne göre hastane raporu, ölüm belgesi, polis raporu vb.)
• Tur Kaydına ilişkin ödeme/ön ödeme tahsilat makbuzları veya ödeme kredi kartıyla yapıldıysa banka hesap ekstresi veya kredi kartı slipi
• Tazminat talebine ilişkin beyan veya
Seyahat İptal Tazminat Talep Formu
• İmzalı
Aydınlatma Metni
ve
Açık Rıza Beyan
yazıları,
(Aydınlatma metninin altına elle “okudum, anladım” yazılıp imzalanmasını, Açık Rıza Metninde onaylıyorum/onaylamıyorum kısımları işaretlenip imzalanmasını rica ederiz.)